29 Haziran 2011 Çarşamba

Justin müslümanlığa merak sarmış!!

Justin geçen günlerde sevgli ile ilgili mevzular açılınca yaptığı açıklama hekezi çok şaşırttı.. Müslümanlığı araştırdığı duyulan Justin Bieber geçtiğimiz günlerde bu haberle ilgili zirve yaptı, haberlere şöyle yanıt verdi '' Evet doğru. Müslümanlığı, İslamı çok merak ediyorum. Nasıl davranıyolar, neler yapıyorlar, Tanrıya ne şekilde inanıyorlar bu benim en merak ettiğim nokta. Eğer birgün Müslüman olursan Türkiyeden sevgilim olmasını isterim. Hem oranın kızları güzel, hem çok doğal hemde bana Müslüman alemini daha iyi tanıtması yönünde. müslümanlığı şimdilik araştırıyorum. İleriki zamanlarda böyle bir karar alırsam açıklama yapıcam. Bu zor bir karar. Türkiyede birkaç arkadaşım bile oldu. İnternetten tanıştım. Tinychat, twitter gibi ortamlarda sohpet ettiğimiz, mesajlaştığımız oluyor. Hatta birkaç Tükçe kelime öğrenmiştim ama şu an heyecanda hatırlamıyorum bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder